tänk om...

Nu är mina tankar igång igen, för jävla jobbigt när maskineriet drar igång igen.
Aldrig någonsin har jag känns som jag gör, när jag flyttade till karlstad så vad jag full av förväntan, det var den bästa tiden i mitt liv. Nu vill jag bara vara hemma i strängnäs, rå om familjen. jag har blivit så hemmakär.
klarar jag ett halvår till? vill jag verkligen flytta hem? mitt liv i karlstad är ju riktigt bra.
fyra år har passerat, sen jag flyttade dit, har inte ångrat en dag. men vad händer när sin planering går i spillo, och vill återvända, dit man en gång lämnade för att starta om? vad skulle hända om jag flyttade hem?!

jag försöker ta en dag i taget, jag SKA klara det.
en viktig person sa en gång, att försök inte, utan du SKA. jag FÖRSÖKER leva upp till att jag SKA!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0