the summer is here!

Sommaren har anlänt. Solen skiner, fåglar som kvittrar, blommorna blommar med underbara färger,  inga moln på himmelen och sommarkänslorna flödar. och för mig så är de besvarade. Mina känslor är besvarade! Det finns en person i mitt liv. men vem, det håller jag hemligt ett litet tag till :P

Men om man ska göra en kortfatta allt, så kan det ta en jävla lång tid innan man inser vad man har framför sig. Och även att många tårar har fallit, och hjärtat gått i bitar. Men är alla människor värda en andra chans? ( i detta fall, kanske för många chanser) men ta mina ord. Det kommer bli bra! Folk förändras, och växer upp!

9 dagar kvar tills jag åker hem till kära Strängnäs, har inte längtat så här mycket på länge. vill åka nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0