försök att sov med ett brusten hjärta.

Fast du är miljontals mil ifrån mig så kan jag fortfarande känna dig i min säng,
Nära mig, röra vid mig, känna mig.
och även längst ner på havets botten, så kan jag fortfarande höra dig i min huvud.
Prata med mig, röra vid mig, känna mig.
Men mycket av det du sa va lögn...
Alla sa att du inte var bra för mig, att det är menat att ni inte ska vara med varandra.
så jag kanske ska lyssna på det, istället för att hålla kvar vid mina förvirrade drömmar.

Så ikväll så kommer jag finna en väg att fixa detta utan dig.
Jag kommer hålla kvar i det vi hade tillsammans, men jag måste finna min väg utan dig.


Have you ever tried sleeping with a broken heart?
Well, you could try sleeping in my bed...


Citerat av Alicia Keys - Try sleeping with a broken heart.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0