home sweet home

Det var en tid då jag hatade strängnäs, ville inte vara kvar, gjorde allt för att komma iväg, staden gjorde mig mycket illa. jag flyttade iväg, och har nu bott utan för strängnäs gränser i snart fyra år. Men det hände något på vägen, jag började längta hem, jag ville hem. jag ville flytta hem igen. Är det för att man växt upp och ser saker och ting annorlunda? är det för att man låtit det gamla begravas och se allt med nya ögon? Oavsett frågorna så vet jag vart mitt hjärta är, vart jag vill bo och leva.
jag har nu varit hemma i fyra dagar, och jag vill att tiden står stilla.
jag är lycklig, jag är kär, jag är glad.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Stumpan lilla. vill ju att du ska ut o se dig omkring...

2010-12-18 @ 23:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0