ny kurs...

Åh, förra året var så himla mysigt, estetikt lärande var hur underbart! man ville till skolan varje dag, för att leka och lära sig hur man kan lära genom lek, vi hade även många andra projekt. satt och kolla runt på datorn, som jag för övrig håller på att rensa, då hittade jag videon och bilder från vårat eldkonst projekt, när vi var "dessert of ice" som menas att öken möter is och hur man kan visa det genom dans.

Det var jätte häftigt att uppträda denna dans på en brygga,en mörk kväll vid värmlands museét, för hundratals folk! det var mäktigt!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det var ett tag sen stumpan Känner kylan i mina fötter när jag ser er dansa:) Puss & Kram

2009-09-24 @ 14:09:12
Postat av: Karin B.

Åh haha vad härligt att se och höra den musiken igen! Underbart att du laggt upp det!

2009-10-08 @ 10:10:52
URL: http://kariberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0