im back

Nollning i all ära, men nackdelen är att plugget fös liksom åt sidan! vilket inte är en sån bra start på den nya kursen jag läser. Om jag ska vara helt ärlig hinner man inte med alls så mycket, jag har inte ens haft tid och ringa mamma för att säga att jag lever och mår bra. Många tankar och saker hinner man inte med, städade idag, typ första gången sen jag kom hem, och JA, det behövdes. Jag kunde inte sova i natt, det var som alla tankar som virvlat runt i huvudet sen jag kom tillbaka hit samlades i natt för att göra så john blund inte kunde ta mig till drömmarnas land. Även nu ikväll så blev jag påmind av det förflutna. Att jag saknar dig så mycket ibland att det gör ont, och att du inte vill känna efter, eller att du inte gör något åt det. Är det såhär du vill ha det? vill du se folk lida, när du gör så mycket skada? Bara du har det bra??? se dig omkring, se smärtan och tårarna? På fredag för jag besök av åkerseliten plus en plutt. det ser jag fram emot!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0