trallalallalaaaallaaaaaa

Jag har alltid velat sjunga, kunna stå på scen och sjunga med ett live-band. Att få respons av de som lyssnar. att få bli en riktigt artist. Det har nog varit min dröm sen jag var liten. det enda musikaliska som händer i mitt liv nu är att jag är med i Universitets kören, visst, det inte är inte så bara, men inte riktigt den sortens musik jag vill hålla på med... Jag fick även som present att sjunga i en studio. Men jag vill utvecklas mer. Jag vill kunna sjunga rent, och vackert. Jag vill kunna beröra folk med min röst och jag vill kunna förmedla känslor och åsikter.

Jag har en vän, som har allt det där som jag vill ha, hon sjunger som en ängel, hon har även fått mig att gråta av sin vackra röst, jag är inte den enda hon fått gråta... hon har en sån ljuv och fantastisk röst.



Hon är min Idol/Färjan - tezzi (haha, nu blir hon säkert sur)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0