praktik

min praktik får mig på bättre tankar, vilket är skönt, jag trivs bra i min klass och det är välldigt goa barn.
Nu vet jag precis vilket åldersgrupp jag vill jobba med när jag är klar med mina studier. känns som att jag verkligen hittat rätt. Man blir så glad när man får positiv respons från sina elever också, idag delade vi in dem i tre grupper, var av en grupp skulle jag ta hand om, då hörde jag från klassrummet "yes" när den eleven fick reda på att den hamnat i min grupp. då smög det fram ett leende på mina läppar. De tycker även att jag är "cool" hehe.

ja, tänk om man bara var barn igen, då de lever i en trygg värld med de vuxna som stolpar som räddar dem ur allt ont. ja, tänkt om man var barn igen.


"jag ber dig att dra
men mina händer släpper dig inte
Dina läppar säger älska
dina ögon säger hata
det finns en sanning i dina lögner
jag betvivlar ditt förtroende
den du byggde upp
rev du lika snabbt ner"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0