repetera-knappen

Person - Tjenare, Sophie (några fall "Rune")
Jag - hej hej..
Person - Så du har sommarlov nu?
Jag - Njae. sommarlov vet jag inte om jag kan kalla det, jobbar på riagården. men jag är ledig från skolan iaf.
Person - Ja, hur går det i skolan?
Jag - Det går jätte bra, trivs bra i karlstad och så.
Person - Vad var det du pluggade? lärare va?
Jag - japp, med estetiskt lärande.
Person - vaddå? ska du bli estet lärare?
Jag - nej, jag kommer att bli en lärare som kommer använda sig av estetiskt lärande, vilket innebär att du vill lära genom lek, och hur du kan göra undervisningen mycket roligare för sina elever.
Person - ehh... jaha...
Person - Hur länge är du kvar i strängnäs då?
Jag - till augusti.

Detta är något som förekommit nu varje dag i två veckor, det är ett mönster...
första gången någon frågade om plugget o livet i karlstad, var det intressant att svara, men nu känns det mest som ett manus... alltid samma frågor :) men jag bjuder på mig själv.

Var på kurs idag, för alla vikarier i strängnäs kommun, jag och en av mina första kompisar i livet - Sandra. Satt och messade varandra, vi hade skit kul! hoppas vi inte störde någon.

Varför går tiden så fasansfullt fort? jag vill bara stanna den lite, så jag hinner andas. Please!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0