midsommar

Nu är klockan 03.17 och har precis kommit hem, tanken för kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig, men hade det på känn. Jag tillbringade kvällen med en av mina älstaste vänner, som jag känt i evigheter, men vi är rätt olika, men vi hade riktigt trevlig, satt och pratade om våra liv, vad vi gjort och inte gjort, vad vi vill i framtiden, och hur framtiden ser ut. Vi begav oss ut på en promenad, och promenaden visade verkligen hur jävla litet strängnäs är... när det är midsommar, tycker jag iaf att det ska vara liv och rörelse, hmm.. visst... inte en kotte ute, bara nån jävla full dåre på väg hem för att alkoholen tagit över helt och hållet. Det slutade med att jag träffade syrran på väg hem, och visade upp att jag är en riktigt supersyrra :) att jag ställer upp i alla väder, allt för henne. Vad skulle hon göra utan mig??? hehe.
Första midsommar som jag inte jobbar, första midsommar som jag inte är på fest, första midsommar jag är ensam.

Jag hoppas på att helgen vänder, för att jag vill verkligen det!!

god natt, och nu är midsommar över!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0