back in the days.

Lukten är den samma, allt står på samma ställen som det alltid stått, köksbordet som jag sitter vid just nu är dock utbytt mot ett mycket nyare och bredare bord, med 6 stolar istället för 4 som vi hade förr.
Jag tittar ut genom köksfönstret, mina ögon möts av lekparken på andra sidan vägen där jag tillbringade min barndom. Rutchbanan har tagits bort, för de ansåg att den var farlig, hm, den har typ funnits där i över 20 år, och nu kom de helt plötsligt på att den var farlig, jag instämmer dock, jag är glad att vi klarade oss när vi på vintern slängde oss ner för den... helt livsfarligt. Lekplatsen nedanför fönstret är inte heller likadan, tror det är som klädesmode, att de måste bytas ut för att gamla saker blir gamla och måste förnyas.

Lite som studentfirandet nu i dagarna, allt jag ser är när jag själv stod i skolans fönster och skrek av lycka att skolan äntligen var över, att man var fri och skulle bli vuxen och in i arbetslivet. Gud, vilka förväntningar man hade då, men allt jag hade byggt upp och planerat efter studenten, blev inte riktigt som jag tänkt mig. Var på Matildas student igår, undrar vad som försegår i hennes huvud nu efter all stress innan skolavslutning, alla betyg ska sättas osv. Hur känner hon idag? är hon förväntansfull? en helt ny värld har öppnats för henne.
  Matilda Broberg.

Jag önskar henne all lycka i livet! det är hon värd!

Jag har så många förväntningar för denna sommar, tyvärr kan den inte bräcka förra året, inget kan slå sommaren 2008, den var helt magisk, men man får som sagt göra det bästa av situationen. Vi tillsammans för göra det bästa vi kan!!
 



Grymt bra låt :)
Blue foundation - Eyes of fire





Kommentarer
Postat av: Carro

allt vi gör tillsammans är det bästa! Love

2009-06-07 @ 21:56:10
URL: http://carrointuna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0