days go by...

Seriöst, precis, så seriös är jag med denna blogg, jag lovar hela tiden att jag ska bli bättre, vilket jag även vill vara, det är kul att blogga, men nu har jag dessvärre inget fritid att kunna sitta och surfa, mitt jobb tar all min tid. sommarlov och semester, vad är det? vad betyder det?? men ska jag skriva ett inlägg varje dag, så blir det bara om jobbet, och att jag jobbar varje dag. Jag får helt enkelt låta det gå några dagar o sen skriva... men då glömmer jag lätt bort att skriva.

det känns som att sommaren inte har börjat än, är detta verkligen sommarlov? det känns som att inget kan mäta sig mot förra sommaren. pratade me mjuls häromdagen då vi båda kom överens om att sommaren inte börjat än, men hinner den börja någon gång då?
min enda utflykt var till sthlm när nathalie-kompis fyllde år, vi hade jätte trevligt. vi drog till södra teatern och drack "jordgubbskyss" (drinken hette så)

Jag kan inte påstå att festandet har varit så bra heller, fan, det har alltid varit jobb, men nu i helgen så släppte vi tyglarna, ibland måste man få vara människa. De tre musketörerna drog fram dansskorna och begav sin till U-bars dansgolv och gjorde sånt vi alltid gör tillsammans! party all night long!! just the three of us!


imorgon kommer mamma hem från irland, hon har varit borta i två veckor, hoppas hon har köpt mig något fint.
Jag måste tipsa om en sån himla bra låt innan jag avslutar dagens inlägg.
Daniel Merriweather - impossible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0