ett år igår...

Vi satt i bilen tillsammans och du satte på denna låt för mig, det visade sig att texten handlade om oss, och det gav oss hopp om framtiden...

"hur har du det? jag är tusen mil ifrån dig men ikväll är du den vackraste, ja det är du. Parken vid oss är vacker, men inget jämnfört med dig, jag lovar det är sant. hallå där, distans är inget hinder, jag är här om du känner dig ensam, det är bara att blunda och lyssna till min röst, så vet du att jag är alltid är vid din sida.
jag vet att det är svårt ibland men tro på oss, så lovar jag dig att en vacker dag blir allt bättre, vi kommer ha det bra, vi kommer ha det liv vi en gång hoppats på, det har du mitt ord på.
jag har så mycket som jag vill ha sagt till dig, allt jag velat skriva ner till en simpel sång, det skulle få dig att falla ännu mer för mig.
tusen mil låter långt ifrån men det finns flyg, tåg och bil, jag skulle kunna gå med mina egna ben till dig om det inte fanns någon annan väg... alla våra vänner skulle skratta då! men vi skulle skratta med dem för att vi vet att ingen av dom har någonsin kännt såhär förr.
Va en duktig flicka nu och sakna inte mig för mycket, två år till och du är klar med skolan, och då kommer vi göra historia av våra liv. vi kan då göra vad vi vill... då det blir du och jag."

(Plain white T's - hey there Delilah)

vi kom fram till att denna låt skulle vara våran. under hela låten och bilfärden hem så höll vi varandra i händerna.
igår var det ett helt år sedan våra blickar möttes. jag saknar dig min vän. Du kommer alltid vara mig vän, vart vi än är i världen och hur våra liv ser ut. Min vän!





I miss you, Lynchy.


Kommentarer
Postat av: Tezzi

Det blir lättare så smånigom gumman.

PUSS

2009-02-09 @ 00:18:29
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0