best friends.

klockan tidigt imorse stormade jag in i denna härliga lägenhet som tillhör min favorit tjej. jag känner mig faktiskt hemma när jag är här, dock vågar man inte riktigt röra sminket som ligger runt i lägenheter, jag lovar, det är inte bara en eller två sminkväskor... det är väl snarare tio om det inte är fler... lägenheten luktar precis som förr, sommar som vinter.
det tar några timmar innan hon anländer hem, fullt med kärlek får jag en "välkommen hem igen"- kram och vi möts igen.

jag pratar om min absolut bästa vän - Caisa Ahlström. Vi har följt våra liv länge och det finns inget som jag inte vet om denna människa. När vi väl möts är det som att vi aldrig skilts åt. det är som att jag var här igår.  De få gånger jag åker hem, är en tripp till henne ett måste. från att ha varit bästa vänner och hängt varje dag till att bara träffas några få gånger om året är jobbigt, det tär i hjärtat när man får samtal om att saknaden är stor.

Ikväll är det en Fia och Sassa kväll på Café Sylvia. Ikväll är det bara Fia och Sassa, som alla gånger förr.
Ikväll är det du och jag min vän!!!!





Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt med en sån vän.

Va rädd om lilla Caisa

Kramar

2009-02-19 @ 13:37:30
Postat av: empo

ja jag saknar då dig, för lite sophie här i Karlstad!!! :) hoppas du har det mysigt hemma :)

2009-02-23 @ 14:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0