What's going on?

Igår var det tjejernas kväll och alltså bara brödfest (killarna har ju alltid sina "korvfester"), det resulterade att backstreet boys låtar, olika sorters danser, skratt, mycket kort, Våghals och pinsamheter som bara tjejer pratar om! Det var en mycket lyckad kväll, kände jag. Sista utekvällen med damerna innan man åker tillbaka för julen. Det blev ankan, i vanlig ordning! och vi dansade loss hela natten! den skönaste kommentaren var när Ewa på något sätt fick hål i strumpan, som hon verkligen ville uppmärksamma... då var det någon som kläckte ur sig "bättre med ett hål i strumpan än ett finger i rumpan" - och jag håller med.

jag och Ewa tog den där förbannade sprutan idag. Hur jävla nervös som helst, jag har sprutfobi, jag fick till och med ligga ner när hon tog den, fick andas lugn och hon var mycket snäll och omtänksam. När vi skulle gå kände jag att jag behövde luft, helt svimfärdig.

Ibland blir det inte riktigt som man kanske har tänkt sig... jag har känt så hela dagen idag. tänker tillbaka, och frågar mig själv, vad fan hände? eller jag vet ju vad som hände, men hur? eller va?

När en dörr stängs, så öppnas en ny, fast bara lite länge bort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0