jag vill veta vad kärlek är...

Jag måste ge det lite tid, för lite tid gör mycket när man behöver tänka, jag måste nog läsa mellan raderna om det är så att det kommer göra mig kyld. I mitt liv har det varit smärta och hjärtesorg, vet inte om jag orkar med det igen. Jag kan inte stoppa det nu, jag har kommit så långt på min väg. Jag vill ändra på mitt rätt så ensamma tillvaro.
Jag vill veta vad kärlek är, jag vill att du visar det för mig, jag vill verkligen veta, och jag vet att du kan visa det.
Jag kommer låta det ta lite tid, att kolla runt lite, jag har inget att dölja... hoppas att jag funnit det jag letat efter.


Jag vill veta vad riktig kärlek är och vad det betyder igen...
jag vet att du kan visa den för mig.
låter jag dig? låter du mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0