som sagt...

När jag sitter på bussen på väg till skolan eller hem från skolan funderar jag alltid över varför folk är så rädda för varandra? om det inte finns två säten lediga utan bara en, så står folk hellre upp, hur kommer det sig? jag orkar inte stå, jag sätter mig gärna... så bökigt att stå.
Imorse inträffar en mycket pinsam insident på bussen,  jag var (för första gången) nära att stå upp, bussen var rätt full, och just när jag kom in, så såg jag bara en ledig plats brevid en kvinna, jag kollade på henne, då jag upptäckte att hon är min gynekolog... hell no! jag tänker inte sitta brevid henne, men när jag närmande mig henne såg jag att två platser bakom henne var lediga, tack gud, säger jag bara. Har absolut ingenting emot henne, men ibland kan det bli lite pinsamt att träffas utanför, liksom i privatlivet...

Home sweet Strängnäs, Påsk i all ära, och en fråga, varför blir det alltid så mycket vuxensaft när jag är hemma??? har varit bakis typ varje dag, livet i strängnäs är som att vara på en festival :

)     
tillbringade påsk med mina nära och kära, hela familjen på mammas sida kom upp, man ses så sällan nu, massa trevligt.
Umgicks även med mina musketörer, som gör allt så mycket roligare när man är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0