Not My Day!!

Min dag började helt fantastiskt, eller den började väl igår eller någe... men imorse vaknade jag en timma försent, tack karin för du messade mig. Jag hade stängt av alarmet i sömnen, har aldrig gjort det förr, herrejävlar, kastade mig upp, vaknade väl inte förrän det var dags att gå till bussen... tror ni att turen vände där? nejdå, pinsamt som faaan! min busskort hade gått ut, så hållplatsen fick Sophie gå av, för hon inte hade lösa pengar, men när hon precis klivit av, kom hon på att hon tagit ut en hundra-lapp för att betala bussen till väse... men självklart!!! JÄVLAR! kom två timmar försent till min praktikplats... dagen gick ju redan hur bra som helst, hur kan den bli sämre?? Jo, har inte fått min lön än, de har skickat ut ett lönespec. men inga pengar syns på min konto, hallå???

kan min dag bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0