Fucked up!

Det virrar runt så många olika tankar i mitt huvud som jag blir knäpp på. Dagarna går och jag vill inte tänka på det, men när det träffar mig så får jag nästan ont i bröstet... det har med ekonomin att göra, överlever man en månad till?? kommer jag klara av skolan, och de kurser, tentor och uppsatser? Hur kommer sommaren vara, med katterna, amanda, mamma?
Men men, jag måste leva i nuet och koncentrera mig på det som ska göras nu... jag vet som ska göras, jag måste bara finna inspirationen och motivationen.

Imorn väntar praktiken på mig, ska till väse, där jag kommer bli mött av en ny handledare och en hel ny klass, ska bli intressant och kul. måste dock gå upp skit tidigt... men ett bra första inttryck är viktigt!!

What happened to miss-no-longer-afraid??

Kommentarer
Postat av: Tezzi

Haha jo, ramlade på en sax, olyckor händer så lätt =P

Jag ringer dig imorgon gumman, är ledig då.



PUSS PÅ DIG!!

2009-04-22 @ 23:42:22
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0