bättre än såhär...

för några inlägg sen så frågade jag om det fanns någon därute som hade en ordbok om knepiga personer. En av mina musketörer gav mig tips om en hemsida... Den gav mig mycket svar, samtidigt som det var roligt att lalla runt där. skulle söka på irländare, för att se vad för skoj det stod om dem, då idiot kom fram. På svenska, norska och danska stod det olika citat och påstående om hur en idiot är och vem som egentligen är just idiot.

"Jag förnekar inte att kvinnor är galna. Den allsmäktige guden skapade dem för att passa ihop med männen."
"det är bara en idiot som aldrig ändrar på sig."
"Man ska aldrig närma sig en oxe framifrån, en häst bakifrån eller en idiot från någon sida alls."

Känslor var också intressant.
"han som inte kan ge, kan heller inte känna."
"Om det är förnuftet som formar människan, så är det känslan som leder henne."
"ögon som inte gråter, ser inte."

Tillbringade lördagskvällen med Patrise, vi både är lite småsjuka, då vi tänkte att vi kunde vara sjuka tillsammans, det blev Robinsson på TV och sen massa tjejsnack, precis vad som är ingredienser för en lyckad girlnite. Det blev massor av prat av en mycket speciell människa, som ligger otroligt nära mitt hjärta. Oavsett i världen vi befinner oss, men diverse människor, kommer den vara speciell hos mig. Har även varit en liten period i personens tecken. Hur kommer det sin att tankarna kommer nu? vad är det som påminner om personen i fråga just nu?
det jag kan säga helt ärligt att jag saknar personen hur mycket som helst... ibland frågar jag mig själv, varför???


- snyggast på festen!!!

för övrigt hittade jag världens sötaste kort på min syster när hon var liten! måste bara visa allmänheten.

Amanda Runeborg som liten bejbi (då)


Amanda Runeborg sommaren 2008 (nu)

Min älskade Syster, du är så vacker! Jag älskar dig och kommer beskydda dig hela livet ut.


Kommentarer
Postat av: Patsy

tack för igår! de va mysigt me lite girltalk=)

2009-04-19 @ 12:21:15
URL: http://patrisecarlsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

men guuud vad gammla kort:) haha inte dom snyggaste heller menmen <3

2009-04-21 @ 11:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0