jag blir helt tokig på mig själv...

för drygt tre veckor sedan köpte jag tågbiljetter till Arvika, som jag ska använda på lördag. Jag la ner dom i min svarta väska och tänkte, nu får de ligga där tills den dagen vi åker, idag skulle jag kika om vad det stod på biljetterna, tror ni att de ligger kvar i väskan? NEEEJ! biljettjävlarna är borta, och jag har letat efter dom, och hittar dom inte. jag blir alltså knäpp på mig själv.

det är som när jag skulle åka till veterinären med Diesel (för övrig skrev det Disel på pappret) då hittade jag inte kattburen, hur fan kan man tappa bort en helsike stor kattbur??? "någon" hade lagt den i en kartong i mitt sovrum, i en kartong??

den som tar mina grejor och lägger de på helt andra ställen kan väl meddela mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0