i had a dream.

har ni någon gång haft en sån där dröm där man absolut inte vill vakna? En sådan dröm som skulle kunna vara en romantisk film. Denna dröm utspelade sig mellan två personer som har ett fint men lite stormigt förflutet, de träffades nu i somrades, och det fanns helt klart något extra där. De visste båda två att de inte hade så mycket tid att umgås, och en vacker dag var han borta. I min dröm i natt kom han tillbaka och tog henne i hans famn, viskade några fina ord i hennes öron, och för en minut så stod hela världen stilla. han tittade henne djup i ögonen och kysste henne. sen var han borta. När jag vaknade imorse var jag helt förstörd. kommer jag någonsin få träffa denna person igen?

Det finns två låtar som symboliserar dig, när jag hör dessa två så kommer jag ihåg sommaren 2008 med ett leende på läpparna.

"Hi ya soph, whats the stauri?"

Chris brown - With you / forever



Kommentarer
Postat av: mamma

Ya, Sophie Whats the stauri? Hörde det live flera gånger igår. Tänker alltid på dig då min lilla pussgurka.

2008-11-05 @ 13:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0