Baby got back!

Nu ska jag försöka att inte klicka fel så hela inlägget försvinner! hehe...
hm, ett tag har gått sen jag var aktiv här, det är för att  jag på sista tiden har haft VFU som alla andra samt en massa skolarbete, då blidde det så men vi ska väl få någon lösning på det hela, hoppas jag.
Ja, var ska jag börja, den sista tiden har ju jag varit lite isolerad men lite socialitet har det nog varit. I torsdags exempelvis, då det var utgång, ingen planerad iofs, jag föll för det sk grupptrycket då jag kom relativt sent till matti där alla redan var BRA i gasen och hade roligt, men sen eftersom så blev trycken för höga så tillslut stod man på dansgolvet på arena och rockade loss, jaha... hur komma hem då? inga pengar till taxi och nattbussar existerar inte en torsdag i karlstad... Jag fick gå hem, der resulterade i att dagen efter så va näsan full med snor och halsen ömmade, bra tänkte jag när vi ska sjunga nästa vecka. Kommer ALDRIG gå hem igen.
Fredagen var rätt seg men runt tre så började jag leva igen, då jag och sven skulle ha dejt på blue moon bar, med oss hade vi madde, ett mycket trevlig sällskap, vi åt studentmiddag som menas när allt är gratis, Blue moon bar har gratis tacobuffé på fredagar... man märker när studenter inte har pengar, då är vi där!!! Hehe...
Bröderna haaks spelade också, jävlar va dom är bra, tycker jag, speciellt när ena broderna imiterar E-type, han får  att skratta. Maria och Johannes kom sen, det var en mycket trevlig afton.
     
Det var ju det där omtalade Melodifestivalen på lördagen, jag mådde inte så bra, hur förkyld som helst, och den där konstiga sjukdomen bakissmällus så det blev en lugn kväll hos madde, vi åt på McDonalds och köpte med oss godis och annat gott... Charlotte vann, vilket jag och madde hoppades på. Har inte följt MF detta år, hade inte hört nån av låtarna så den var bra.

Nu är man "ledig" i två veckor, inte riktigt ledig men inga lektioner, nästa helg blir det att åka till stränkan!



"man måste ta konsekvenserna av sina handlingar"

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Svar: tog den första bästa tågbilden jag hitta på google :)

GONATT!!

2008-03-24 @ 00:06:45
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0