naturkursen, helgen, gympa....

Leona Lewis - Bleeding Love

Nu är snart den underbara naturkursen över, äntligen. Nu väntar BUS  - Barn och ungdomar i samhället (eller nåt) imorn ska det göras en utvärdering... och vad ska man klaga på?? jag vet, BOKEN!!! jag vet även att jag inte kommer vara själv om den åsikten, vilken jävla bok, det som var det tuffaste med boken var att den va på engelska.

Jävlar va det blåser ute, mina fönster rör på dig, lite läskigt faktiskt, men jag överlever nog.

Sandra, Madde och Karin va på box idag och hade haft riktigt kul, så du har dom fått mig att följa med på gympa imorn. Okej, sophie kommer inte kunna gå på fredag! träningsvärk!!! men jag funderar nu starkt på att kanske köpa ett träningskort, behöver ju röra på mig, det är aldrig fel.

Helgen ser jag verkligen fram emot.
Fredag - Blue moon bar
Lördag - Temafest
Söndag - DEGA hela dagen.

Jag kan glömma, men aldrig förlåta!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!
Det blåser storm här också. Så irriterande...
Det är väl kul med böcker, bokmal som du är!!!!
Bra att du ska börja träna, önskar jag kunde komma till skott också.
Helgen ser kul ut, själv ska jag bara slöa. Handbolls-EM börjar idag o Sverige spelar både lör-och söndag.
Ha en bra dag Puss & kram mamma

2008-01-17 @ 08:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0