jag är en liten periodare, men vem är inte det?!

Nu var det längesen men när den 24 i varje månad kommer så påminns jag av det som hände. Däremot får jag även lite dåligt samvete när jag inte tänker på honom, känns som att han blir besviken på mig för att har "glömt" bort han. Men det har jag verkligen inte. imorgon är det 7 månader sen.
Om man blundar riktigt hårt, så kan man se dig framför sig, och om man verkligen lyssnar  riktigt noga så kan man höra ditt skratt. Även dina sista ord till mig kan jag höra starkt, that i keep locked in my heart.
Jag tror att jag nu verkligen har förstått att du är borta, det skrämmer mig. Du kommer aldrig tillbaka igen.
Jag har förstått, och även accepterat att jag aldrig kommer få se dig igen.

Avril Lavigne - slipped away är en låt som påminns om dig, speciellt texten.

Jag får dock ett leende på läpparna, när tiden med dig påminns. Hur du på de flesta fester yrar runt med ett glas vatten, för du anser att du fått för mycket att dricka, fem sekunder senare står du där med en öl... Även när du ligger i bagageluckan på en taxi och sjunger om en myra, eller de gånger vi gjort sällskap hem och en av dessa gång vi bytte skor, jag fick dina herrskor och du fick mina finstövlar. Gud, va det finns minnen!
även när du kommenterar på ett sätt bara du kan göra, och tar allt som det kommer. Det var det som gjorde dig till den person du var, den som alla tyckte om, den som alla killar ville vara och den som alla tjejer ville vara med ;)
Du var även den som pushade mig på fotbollsplan till att orka mer än vad jag kanske inte normalt sätt skulle orka...

Du representerar en av alla himlens hjältar.
Du är min himlahjälte.


"Can you see me in heaven?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0