helgen, fester, pengar, rumpan

denna helg har varit mycket efterlängtad, just för att vi alla får pengar, mer pengar än vanligt plus lite lön från att ha jobbat under julen. Gött mos! så nu ekar det inte i min kyl längre, jag behöver inte gå runt hungrig ;)
Igår var det rumpan, i vanlig ordning där vi i laget "so far, so gooood" träffades för att ta en placering på topp-tio-listan på rumpan.se vilket vi också gjorde, men förra fredagen kom vi på en fjärde plats och igår gick det lite sämre, en tionde plats. Quizet dock var svårare, många låtar som man känner igen med det är ju det där med artisten....

skönaste kommentaren igår kom från sandra, då vi snackade om riktnummer i sverige... hon var lite osäker på vart 054 varifrån, jag tittade på henne med en "dumförklarings" blick... jag undrade va hon mena, för att 054 är ju karlstad... då kom hon på det, och ett hysteriskt skratt utbröt! - jag är dock dålig på att förklara saker och ting, det var mycket roligare att uppleva det!!!


"hatet att inte veta, är outhärdigt"

Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahahaha ja bjuder på den ;)

2008-01-27 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0