ett litet inlägg till Heath...

Åh, jag är så förtvivlad. Heath Ledger är död. Jag har tyckt om honom sen jag såg han i 10 orsaker att hata dig, där han kom med sin krulliga hår och den härliga australienska dialekten... då smälte mitt hjärta.
sen kom En riddares historia, och där var han inte sämre... ännu finare med sina guldlockar!
Den senaste filmen Brokeback mountain är väl inte riktigt min stil av film, men den är faktiskt bra.
Heath blev bara 29 år och lämnade efter sin en liten dotter på några år.
   
May you rest in peace, and may the angels take care of you in heaven.


Till något annat, sverige spelade lika mot Ungern idag 27-27
har även kollat på en Grymt bra film ikväll, hos Sven... Transformers... jävlar va bra den var! kanske blir en liten favorit, häftiga effekter, men det är ju bara att se vem som har gjort den... Mr. Spielberg!

Man vet aldrig vad man har, till man förlorar det.

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch, vad tråkigt med Ledger. Man kan undra varför...
Jag var helt slut efter matchen. Ingrid måste undra
vad jag syssla med igår. Synd att de inte kunde vinna så OS-platsen var säkrad.
Ha en underbar dag.
Carpe Diem
Puss & Kram mamma

2008-01-23 @ 08:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0