But for now

jag kollade när jag skrev här senast, det var den 27 december. Orsaken till detta är brist på internet i Strängnäs.
Nu har jag äntligen kommit tillbaka till Karlstad, och återvänt till pluggandet. Första dagen började inte så bra, jag försov mig, skönt att Maria finns till hands, hon ringde och väckte mig, tack!
Jag var hemma under jullovet, där var det mycket trevligt, festade med vännerna, umgicks med familjen. Jag hann även jobba en hel del. Om jag skulle skriva om ALLT som hände i Strängnäs under de dagar jag var där så skulle bloggen bli ett himla långt inlägg. Så skoj ska vi inte ha det. Jag kan berätta att det var mycket trevliga och känslomässiga möten, det var både positivt och negativt att vara hemma.
Det var skönt att kramas med mamma igen!!!

haha, det roligaste var nog när vi spelade tjejkicken sista helgen innan jag drog mig tillbaka. Tjejkicken är en årlig fotbollscup för damlagen i kommunen. Vi vann den förra året, och blev då kommunmästare!
Denna gång kom vi med ett lag som inte tränat något tillsammans, många som inte heller har rört på sig sen säsongen tog slut (påpeka att jag var en av dem)
När första matchen inledde trodde jag att jag skulle dö, fan va jobbigt det var. Jag hade redan fått träningsvärk efter första matchen, men gud va kul det var att sätta på sig ÅIF tröjan och spela fotboll....
jag gjorde även ett må. vet inte riktigt var vi hamnade, typ tvåa eller trea, men för mig är det oviktigt!

Men nu är jag tillbaka i K-town och allt rullar på som vanligt.


Det finns en viss saknad, men jag säger inte vad det är... Men det gör mig glad. (resten håller jag för mig själv)


Vad livet överraskar ibland!

Kommentarer
Postat av: sandra

hihi....gött å ha dig tillbaka i karlstad! ;)

2008-01-09 @ 21:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0