När man är nere, så vet han hur man liva upp stämmningen...

Asså, jag såg på erikas blogg, en film med björn gustavsson, han är ju så skön kille... för att ni ska förstå, så har jag citerat hans dikt...

"Vad är kärlek?
När det bubblar i kroppen, som en kolsyrad dricka?
när du fnissar som en liten flicka?
När man känner nåt you can't deny, where the eagles fly, over mountains high. (göteborgs-engelska)
När all oro är som bortbålst och försvunnen, när simba återvänder i Lejonkungen,
när man bara drar ett lik för att slippa krånga, min pappa är rik, vill du hångla?
Om man spärrar upp sina ögon och tittar bak med huvudet ut, då ser man galen ut.
Det hör egentligen inte hit och höra, det är bara nåt man kan göra. 
När jag dansat med Elin, en sommarnatt lång och vi satt på en parkbänk, jag va kär, och hon drack rom,
När Elin sa att jag va den vackraste som finns, såg hon in i mina ögon och kräktes på mina jeans.
Våga styr som en kapten, våga fall som ett löv, våga chansa och se hur det går, vad är fegt, vad är mod, var is Love, baby don't hurt me, don't hurt me no more."

hur rolig kan en person vara? sitter och kollar på klipp från parlamentet på youtube... vill ha lite uppmuntran, känner mig lite nere, och ja, jag får det just nu... har hänt lite saker i min tillvaro... men men.. bör egentligen sjunga på lite låtar inför nästa vecka, men orkar inte det, speciellt inte på "himmelen är oskyldigt blå"... vi får se hur det går när den låten ska sjungas, det får helt enkelt bära eller brista...
ja, förlåt om jag låter negativ, men att det är lite tufft nu... har mina anledningar...

men om man är nere, då är det bara att söka på Björn Gustavsson på youtube så blir man lätt glad igen....

"I will never let go"

Kommentarer
Postat av: Maddiiiieee

Du får tänka att det glimmar till uppe bland stjärnorna och ett värmande leende möter dig i natten :)

puss puss

2008-02-13 @ 19:58:33
URL: http://mads.blogg.se
Postat av: Maddiiiieee

haha

ja skrev fel bloggadress i de andra inlägget.. hahaha

puss smul

2008-02-13 @ 21:05:38
URL: http://madss.blogg.se
Postat av: Bäck

..den där erika är allt cool hon ; p

2008-02-14 @ 17:11:14
URL: http://erikabck.blogg.se
Postat av: sandra

ireland isnt that far away! ;)

2008-02-17 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0