vad gör man?

Vissa dagar är jag så otroligt jävla sockersugen, och tur är väl att jag inte har något gott hemma... annars skulle man väl rulla fram?!
Däremot sitter jag och knaprar på såna dära IQ-piller som jag fått av mina underbara vänner, vet inte riktigt meningen varför just jag ska ha dem!! :)

Om folk inte visste, så kan Elvis vara en ängel. ja, det är sant! han har såna dagar han med! Denna dag har han verkligen bevisat sin goda sida, inte bitit eller rivit mig på hela dagen, bara gosat hela dagen...
En sophie och elvis dag.



Vad gör man när jag inte ser det alla andra ser?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos! Funkar pillrena?? Tänkte bara påminna dig om att du är saknad:)
Löve cec.

2007-10-30 @ 21:33:29
URL: http://ceciliagustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0