Är det rätt?

Ledig idag!
Men är det min dag verkligen, planering va gjord för denna dag, men allt slutade i kaos när jag upptäckte att min TV inte fungerar, hela min värld gick i spillo! hur ska detta gå?
med min inkomt har jag ju inte ens råd att köpa nudlar... %&¤")/%¤&("¤&%"¤!=))#/"
Men det är ju snart jul, kanske är att visa fram sida puppy-eyes för fadern min!

Jag har det riktigt bra nu, jag lever för dagen, men ibland kommer det upp tankar som förföljer mig som en skugga. Är detta rätt? På något konstigt sätt är jag rädd för att ha rymt från mina problem, att jag lämnade de förflutna utan att ha tagit tag i dem innan jag drog. gjorde jag rätt?


En sak är säker, en dammsugare kan man använda för att skrämma skiten ur katten med! ja, jävlar i min låda.

"så alla nolling vill ni hänga med? -såklart.
Och alla generaler diggar er. -såklart.
Och alla moves dom blir fler och fler, -såklart.
ey, såklart, såklart!
Nyinflyttade studenter, -såklart.
Olika bakgrunder och accenter, -såklart.
Så om alla vill ha mer skrik såklart.
Ey, såklart, såklart."

en liten hyllning till Breakdance, Nollningen HT-07


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0