varsågod!

En ny kurs, en ny start, en ny dag i gläntan!
Vi hade lite kalas i gläntan idag, våran käre vän Sofia blir 25 år denna dag! grattis till henne. När vi satt där och hade lite kalas med kaffe och kaka så fick jag bassning av Madde att jag inte skriver så ofta här... så nu, varsågod madde, nu kommer ett inlägg..

Sitter för övrig nu hos Breakdance-Elin. Jag sitter vid datorn, på golvet springer det runt ett monster till katt - Mia, Stereon dånar, för tillfället är det låter Umbrella, alla vet nog va det är för låt! :) Elin lagar god mat, tror det blir stuvande makaroner med bacon och champinjoner, mmm... kittlar dödsskönt i kistan!

Okej, vad händer nu då? Jo, en ny kurs. Vi har blivit indelade i nya grupper, trist tycker vi, men jag är den enda som är helt ensam i en grupp, så det är mest synd om mig, tycker jag!!! Vi har redan fått två uppgifter som ska vara klara om en vecka. Kommer jag klara detta? problemet är att det är naturvetenskap, lab och matte.... De ämnen som jag avskyr mest. Vem har sagt att skolan ska vara rolig?! Vem har sagt att skolan ska vara lätt?`man blir dock bara starkare av utmaningar, som min kloka mor sa en gång!


"Det vi fruktar, har redan hänt oss."

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha

Bra bejbi :)

Nu får du ligga i så ja har nått att läsa om dagarna ;)

2007-11-08 @ 16:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0