tips från coachen

ja, nu blev det två inlägg på en dag, inte riktigt med mening men jag måste citera en så rolig person. Det var Erika och Linda som presenterade mig för denna roliga människa, plus att det tar dö på alla som kallar mig för stockholmare... :)

- ohmä, det känns, typ som att... det här tjejen hon har liksom verkligen koll.
- vad har hon koll på?
- Amen, typ, vart man ska hänga, vart man ska käka. Hon vet vad som är top notch!
- Hon är inte på riktigt, väl?!
- va sarru?
- Hon är väl inte på riktigt?!
- jag vet inte, he, jag är inte så insatt. Har du varit på WhiteRoom?
- Nej, jag har inte varit på WhiteRoom.
- Hon hänger en hel del där.
- Jaså, det gör hon?!
- ohjaa, alla som é nåt är på Whiteroom... hehe...
- okej, hur är whiteroom? kan du beskriva det?
- Man kan inte riktigt komma in, om man säger så. Det är mest en kö.
- Men du kan komma in, eller?
- OM, jag kommer in, jag kommer knappt ut!

Detta inlägg har ni här som länk också, där ni även hör en riktigt stockholmare, en såkallad Brat, en stockolmsbrat!

http://www.youtube.com/watch?v=cPuSB1WnEsc


Den är för övrigt så otroligt jävla rolig!!!

Kommentarer
Postat av: Bäck

Björn Gustafsson i love you!!
Be my man!

2007-11-21 @ 18:56:06
URL: http://erikabck.blogg.se
Postat av: linda

haha, jadu sophie han är allt för rolig!! =)

2007-11-21 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0