Party, Party, Party...

Oj, oj, oj... nej, nu får lilla Sophie ta en vit helg. Visst det är trevligt med fest, träffa alla vänner och ha grymt jävla kul men att kroppen måste även få vila. Det går inte att gå i skolan måndag till fredag och sen fest fredag och lördag...

Tema: Franskt.
Hm... var min första tanke. Hur klär man sig franskt, ganska simpelt men att hitta den perfekta outfiten och att det skulle se relativt okej ut. Det blidde ett randigt linne men en scarf runt halsen, såg dock ut som en flygvärdinna, dock en franskt sådan! En mycket lyckad afton, om ni frågar mig. Det jobbigaste va nog att hela tiden försöka prata med fransk brytning, ibland blev det lite Gunter över det hela. inte bra!    
Även Barro och Tezzi som gästade Karlstad var mycket roade på festen, de hade mycket skoj. Vi drog vidare till nöjes senare där vi mötte upp Preiszan, Sandra, Marielle, Sofie och Maria som hade varit på en annan fest, Sofias 25 års fest.

nu är det bara plugg som gäller för fröken Runeborg.



"jag är någonstans nu men vet aldrig vart jag tar vägen."


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja en vit helg kan behövas efter allt detta festande:)

2007-11-13 @ 17:04:17
URL: http://missmaary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0