nu kom den med!

Varför så tidig med planeringen för sommaren? min chef har ringt och undrat om jag vill jobba hela sommaren, absolut men vet inte riktigt vad som händer. Nu får jag även ett sms om jag vill vara ledare på fotbollsskolan i sommar med, absolut! det finns inge roligare. Planeringen är som sagt alldeles för tidig.

Jag får ångest när jag kommer hem, det enda jag gör är att sätta på datorn, kolla vilka som är online, om det är några roliga så fastnar jag där... om inte så pluggar jag eller lägger mig i sängen och slumrar till.
Det jag borde göra när jag kommer hem är att städa! har inte städat sen Tezzi o Carro var här i helgen, men vart är min ork?

jaha, en dag i kemins tecken. jag blir verkligen knäpp på våran nya fantastiska kurs! Idag så labbade, jag fick mitt lilla nöje när vi skulle blanda bakpulver och vatten i en burk med lock och sen skaka... resultatet, den exploderade! haha,det var nog det roligaste på denna kursen!
men för övrigt så är kursen lika rolig som en  "in- och ut sprut"  upplevelse :)

Nej, du Sophie Runeborg, det är dags att städa!!!




K*k i skinkan, är väl förjävla trevligt?! OM, det är.


Kommentarer
Postat av: sandra

hahahahaa......roligt citat på slutet du ;)

2007-11-17 @ 09:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0