i konstens anda

White Stripes  - Blue Orchid, strömmar ut ur min dator....

dags igen för julklappar och då kommer konstnären i mig fram. Vet att det är så uppskattat när jag ritar tavlor, och denna jul blir det billigt. Nu har har jag hämtat lite inspiration, så det är bara att börja skapa konst!

Matematik, är ett ord jag avskyr. Just för att jag inte är bra på matte och har aldrig tyckt om det, men förändrades lite idag när vi hade föreläsning om matematik, läraren gjorde det hela mycket roligare och det gav mig en annan syn. På eftermiddagen hade vi mattelab, det skrämde mig först, själva ordet men det resulterade att vi satt och "lekte" på lektionen, hur gött som helst!

jag kollar runt i min lägenhet, det känns som att det är något som jag saknar, i min säng ligger katterna och sover, och när dom sover är det tyst och stilla, nästan lite ensamt. Tror jag är lite sällskapssjuk, ibland är det bara lite värre än vanligt...



Jag kan knäppa upp min BH utan en killes hjälp, mycket enklare och det går betydligt snabbare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0