Glada Ankan

Mycket trevligare på Ankan än på Nöjes och Arena tillsammans. Folket där är så öppna och är lite som mig, även skönt att inte BARA träffa studenter utan folk utanför universitetet. Det finna människor utanför skolan :)
Däremot har jag denna afton hörs världens sämsta raggningsrepliker.

- Min vän här, (står han brevid, men har ingen aning om att kompisen ifråga pratar om han) tycker att du är så vacker så han vill bjuda på en drink...

- Är ni lesbiska? nej, svarar jag. Då fortsättar killen, okej, kan jag då få en puss då?!

- Mina kompisar har dragit ifrån mig och jag bor två mil utanför Karlstad, kan jag få sova hos dig?!


Tror ni att tjejer nappar på dessa uttalanden? sen spelar det ingen roll vilken mängd alkohol man har i kroppen heller. ingen ursäkt.
Det kommer nog bli fler kvällar på Glada Ankan, mycket trevligt. Speciellt de killar som är rakade, har tatueringar och piercingar!!! Då smälter jag!!!

veckan däremot kanske vi inte ska gå in på, bara massor av föreläsningar, vilken träsmak jag har fått i rumpan min, då man sitter timme in, och timme ut och lyssnar, att man inte får skavsår i öronen och skrivkramp... ett under och du frågar mig. Med mycket kaffe så gå det :) Dock, är reslutatet att i slutändan så kommer mobilkamerorna upp och tar kort... det är rätt skoj, samtidigt som vi antecknar, såklart!!!
 
Maria och jag har alltid lika skoj...
Kursen har börjat släppt, studiegruppsarbete snart klar, och efter det börja plugga inför tentan!




"jag är kär i kärleken."

Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som han i bakgrunden har lite svårt att hålla sej vaken ;P

2007-11-24 @ 14:50:09
URL: http://limpan87.blogg.se
Postat av: Maria

visst e ankan bra :D nu förstår du kanske varför det e mitt favorit ställe.. ja, vem e inte kär i kärleken.. ;P

2007-11-27 @ 17:45:39
URL: http://missmaary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0