gash, söndag...

Vart ska jag börja? Så mycket för en vit helg, hm... det blev dock bara tre öl igår på campus, där det var fest.
Hamnade hos sven senare på kvällen och kollade på the ring two. jag har blivit en sån människa som inte klarar av skräckfilmer längre, jag var skit rädd, men överlag så va inte filmen så bra.
Sven var tvungen att följa mig hem, vet inte vad som kunde ha hänt, samara kanske skulle komma igenom tvn (som för övrigt inte fungerar) och döda mig. Jag hade dock tur, jag klarade mig denna gång!

Imorse vaknade jag 08.45 av att grannarna spelade grymt hög musik, det slutade med att jag gick upp och frågade snällt om dom kunde sänka volymen, han blev arg och skällde ut mig för att ha haft fest igår, jag var ju inte ens hemma. Han fortsatte med att säga att han sett människor komma och gå från min lägenhet... hm... Det var bara jag hemma hos mig. Jo, sven kom över och skulle kolla på diesel. Oj, en människa.
Han var och är en mycket ortrevlig människa, hoppas jag inte träffar han något mer.

Dagens uppgifter.
1. sätta diesel på pottan.
2. tvätta mina gardiner, luktar avföring.
3. PLUGGA!



What comes around, goes around.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e inte sån där.. eller det är jag ju, men...
:D

2007-11-18 @ 21:15:40
URL: http://missmaary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0