spenderar all min tid i skolan, har jag något liv?!

Nej, madde... så roligt ska vi inte ha det! måste svara på maddes lilla kommentar om att jag skrev uppgirften i fel ordning... men det gjorde jag med flit, ville se vad folk uppmärksammar sig om!!! så det så!

tentaplugg idag med, sitter i skolan bibliotek och det känns som att jag bofast mig där, men för mig egen skull så kan jag koncentrera mig bättre här, det lönar sig verkligen att sitta här. Om jag sitter hemma så pysslar jag med allt annat förrutom plugg. inte bra! jag tar dock en liten paus nu och skriver lite i bloggen, samt kolla mejlen och IT'S. vad skulle vi göra utan IT'S?!!
Dom närmsta dagarna blir det inte så mycket mer intressant i bloggen, förrutom att jag pluggar, pluggar och åter pluggar... tyvärr, det är vad min tid går till just nu.
Bergman och jag är ett av det absolut bästa pluggparet! tillsammans pluggar vi ruggigt bra ihop, vi får mycket gjort (dom flesta gånger i alla fall) och har även skoj ihop!



jag blir så deppig när jag ser att det redan är mörkt ute och klockan är inte mer än fyra på eftermiddagen, det börjar redan bli mörkt runt två-tre nångång, och det är inte skoj alls.

jaha, lite skrivet fick jag i alla fall... nu är det att återgå till studierna, tentaskiten och allt :)




"Varje dag i våra liv, är ett blad i våran historia."


Kommentarer
Postat av: Madde

hahaha

sure bejbi ;P

ses imorn

KRAM

2007-12-05 @ 18:44:05
URL: http://madss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0