ja, jävlar vilken helg.

hur ska man resonera denna helg? vart ska jag börja? oj oj oj...
nej, så farligt är det faktiskt inte, vissa hade det värre, som jag har hört. Vissa har haft en två dagars, men inte jag...
Åh, denna fredag var jag kluven, antingen kolla på Idol finalen eller åka till Rumpan på musikquiz, men vännerna övertalade mig att följa med till rumpan, dock var quizzet denna gång riktigt svårt, vi hamnade på en tionde plats, men nöjet den kvällen var att robin, sven o mattis lag kom sist, verkligen sist, hur dålig är man inte då?
Jag, Preiszan och Maria var PMS... som stod just för våra namn...

P - Preiszan
M - Maria
S - Sophie

Då kom äntligen den där lördagen man väntat på, temafesten som hålls andra helgen i varje månad, temat för kvällen var Påsk. Vi tjejer (Linnea, jag, sandra, sandra, karin och martina) var då påskkärringar, grymt snygga för övrigt!!! :) vi satt på Trio 12 och spelade sällskapsspel och våghals, det där våghals alltså... hade en hel del att förklara idag efter alla telefonsamtal och sms... Vi gick sen efter några öl till Banjogatan där själva festen var... om det inte var påskkärringar, så var det allt ifrån Jesus själv till tuppar och påskris, jag hade även en egen kvast, vid namn Sven. Vi hade mycket trevligt, vissa satt i badkaret och snackade, vissa åt ägg med hamburgedressing, vissa deckade - dessutom tidigt.
Vi gick tillbaka till trio 12 sen för att ha efterfest, inte för att det blev så mycket till efterfest, men kom väl till sängs runt fyra eller nåt.. sov till elva dagen efter, då linnea väckte mig. Vi hade en liten andra advent frukost och tände ljus. Jag hade tänkt mig att inte vara där så länge, ville hem till mina kissar, men sen skulle dom beställa pizza osv, då blev jag kvar... jag blev kvar till halv sex på kvällen, jag och Linnea låg så bra framför TVn så jag orkade helt enkelt inte...

imorgon är den en vecka kvar tills jag tar tentaoskulden...





"Been there, Done that"







Kommentarer
Postat av: Maria

PMS äger :D

2007-12-12 @ 21:58:48
URL: http://missmaary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0