Campus, Rumpan, Tenta

Det blir väl en slags resumering av denna helg, som för övrigt varit mycket lugnt för min del! ingen alkohol, inga stora mängder, på hela helgen har det bara blivit en öl, och ett glas vin, mycket bra gjort av mig, med tanke på mina problem till alkoholen :) (enligt studenthälsan) men som vi sa igår, så är väl alla studenter alkisar?
Igår var det fest för hela själen, dock inte för mig men för alla andra, en ny syn, att få se alla sketfulla och driva med dem är ett nöje för sig!
Det var tömning på Rumpan Bar, blev bjuden till Trio 12 på förfest, mycket trevligt, men att jag var tvungen att dra hem med sista bussen för att inte förstöra dagen efter, som skulle vara i tentapluggets tecken.

Det blev en hel del intressanta kort igår, dock från andras kameror, men att jag väntar med spänning på dem... speciellt på rumpan :) vill inte nämna några namn men liten herre utmärkte sig lite extra, må jag säga!

Imorgon är det den dagen då jag ska ta tentaOskulden, mycket nervös kan jag ju meddela, men just för jag vet hur mitt förflutna angående skola och läxa är... som min far alltid säger, du måste tänka positivt. Jag gör mitt bästa!

Har funderat, undrar hur många läsare jag har egentligen?



"Dörrar till det förflutna låter sig inte öppnas utan att det knarrar..."

Kommentarer
Postat av: Maria

aaa vi e alkisar allihopa :P
så vin på en måndag e ju ingenting!! haha!!

2007-12-16 @ 22:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0