beautiful disaster...

jävlar va plugg det är nu, det tar över min existens. men denna dag har jag och maria gått igenom frågorna och kollat över vad vi kan, och inte kan. Det blev en dag på stan, då vi satt på ett avslappnat cafe och pluggade, mycket trevligt! Imorn har jag hela dagen på mig, Natalie ska komma över och vi ska plugga tillsammans, har även tvättstugan, det märkts att man inte tvättat på längre, inge rent, inget att ha på sig, det blir de kläder man egentligen inte tycker om, men måste använda de för att det finns inge annat, det är hemskt.

igår hade LÄSK lusse disco, jag gick dit för att kolla läget, men det var inte mycket att hänga i granen, kan jag ju meddela. Rätt trist, dock var det roligt att träffa några från nollningsgruppen, både faddrar och nollor.

Ikväll fick tjejerna med mig på musikquiz, så blir det tyvärr när man inte orkar höra att tjat, hade nämligen inte tänkt gå först, men sen var det ju sista för termin... jaha, då satt man där, på rumpan med en öl i handen, och kom tyvärr näst sist denna gång, 16:onde plats. Jätte bra, tjejer. Det var Jag, Maria, Preiszan och Jossan aka "Fantastic Fåår". Även Sandra, Karin, Kristina, Emelie och Natalie var där men i ett annat lag.
för att det snart är jul och allt så piffade dom upp det hela med att de tävlade skulle skicka in ett mess om roligaste julklappsrimmet om en penna, i våra ögon så va ju vi vinnarna, men domarna höll förstås inte med oss.
FANTASTIC FÅÅRS julklapps rim -

"En Mr. Rabbit ville du ha i ditt paket
eftersom jag i sängen inte är någon raket.
Men istället får du nått som är likt mig,
en penna är min julklapp till dig"

Fan, satt och läste gamla mejl ikväll, och hittade många fina mejl från en viss person som tillhör mitt förflutna, tänkte tillbaka på tiden då, då man hade pirr i magen varje dag och man kunde inte sluta tänka på den personen man höll kär, och att bli älskad tillbaka, då trygghet var ett faktum. Men nu i efterhand är kärlek en fas i livet som gör så ont, man kan älska en person så mycket så att det gör ont, man kan även bli så sårad att det gör ont.

Kärlek kan vara fantastiskt, kan ge så mycket lycka i livet. Rosor och diamanter, Ja tack!
Kärlek kan göra så du går runt i din egna lilla bubbla och hör ljuva toner, du vill även att hela världen ska se ens glädje. Men kärlek är även en drog, som gör dig blind, och lurar dig varje gång.
Problemet med kärlek är att den vänder upp och ner på dig innombords,
Kärlek spelar ditt hjärta ett spratt.
Kärlek är starkare än din stolthet.
Kärlek bryr sig inte om hur snabbt du faller till grunden.
Men ack vad härligt det är med kärlek ändå!


"Beautiful disaster"


Kommentarer
Postat av: Maria

riktigt dåligt av juryn tycker jag..
vårat rim ägde ju :D

2007-12-15 @ 11:58:30
URL: http://missmaary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0