Arena, Rumpan Bar, Campus, helgen...

Helgen började tidigt! Redan på torsdagen var det utgång, vi tjejer i klassen träffade för att dricka gott och spela sällskapsspel, jag och marielle var i samma lag, vi kom sist men vi var glada i alla fall. Det var mycket trevligt, taxin stod och väntade på oss prick tolv då vi for till Arena, där vi även dansade hela natten lång.
Vi hade gjort en pakt om att den som inte kom till föreläsningen dagen efter skulle bjuda på fika, men riktigt så blev det inte för det var bara två tappra själar som gick på föreläsningen, det var Sandra och Maria. Jag, Preizsan och Marielle sov ruset av oss :) jag tror jag vaknade runt ett, helt förstörd, gårdagens smink och allt... gash!

Död som jag var så ville några vänner dra med mig till rumpan bar på fredagen, det är tydligen MusikQuiz där på fredagar. Det var mycket trevligt, jag var med Natalie och Maria!
           
Efter Quizzet var det verkligen så att ALLA bara försvann, vi drog till Duett nåt nummer och träffade lite folk, sen stack jag vidare till Trio 5 , tror jag... (jag och nummer är inte den bästa kombinationen) mycket trevlig afton, dom riktigt shleten sen gårdagen!

På schemat denna lördags är faktiskt inte utgång, många kan tro det men att jag ska bara ta det lugnt och njuta av en film med Sven! Antingen blir det en skräckis eller en lättroad film som man inte behöver tänka så mycket... eller så är jag sugen på lite Matrix! Vi får väl se vad som händer...

Har du någonsin varit nere för att en vän har svikit dig?
har du någonsin varit nere för att du hörde att sanningen kom fram men att du var den sista som fick reda på det?
Har du någonsin varit nere för att du inte vet vad du gjort för fel eller vad du ska göra för att saker och ting inte ska vara så komplicerade?
Har du någonsin varit nere för att just dessa ord är sanna och att du känner igen dig i dom?
(Kelly clarkson - low)


"alla pratar men det är ingen som säger något..."

Kommentarer
Postat av: Natalie

Alban och Ellen var faktiskt med i vårt lag oxå..tro det eller ej :P

Har man vänner som sviker kanske man borde funderar på om det är en vän eller om man behöver personen i fråga som vän. Dåliga människor ska man få bort från sitt liv, enligt mig. Därför jag 1000 gånger hellre skulle vara ensam än att umgås med personer som inte är värda..dock önskar jag att jag hade lite av din sociala förmåga..själv har jag ju IG i social kompetens och det är inte heller så bra :) och angående sanningen, så vill folk oftast inte såra..vill man höra hela sanningen måste man kanske vara beredd på att sanningen gör ont ibland.
Gillar dig tjejen. puss å kram //Nattah

2007-12-01 @ 19:26:26
Postat av: Maria

I like you just as you are :P
spenderade gårdagen framför Bridget Jones å jag diggar den komentaren från Mark Darcy.
så nu vet du det sweetie - just as you are!!!!
puss

2007-12-03 @ 13:52:08
URL: http://missmaary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0