förlamad

Jag försöker vara den du vill jag ska vara, känner mig så trolös, under ytan.
jag vet inte vad du förväntar dig av mig, men sätter du press i mig, så är det som att gå i dina skor.
varje steg jag tar, är som ett misstag för dig.
Jag har blivit så förlamad, jag kan inte känna dig här längre.
jag har blivit något jag inte vill vara, det jag vill är att vara mer som mig, och mindre som dig.

kan du se att du kvävar mig? du håller för hårt, för rädd att tappa all kontroll, för allt du trodde om mig, har fallit isär precis framför dig. Nu finns det inget hopp längre!

Och du vet mycket väl att du kan hamna där jag är, och jag vet att du är som mig. att någon känner sig besviken på dig, du har alla känslor som jag har. släpp taget, eller häv in allt. ditt val.

vem är jag?
vem är du?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0