när stannar tåget?

varför gå man på samma nitlott två gånger, varför låter man det hände en gång till, samma sak liksom, är det för att man tror att det inte kan hända fler gånger?
jag vill sätta upp mål för att orka, och lita på mig, jag finner jätte bra mål, men det slutar alltid med att jag ligger i soffan stället och slöar... jag skulle behöva någon som slår till mig riktigt hårt och får mig att komma på fötter igen. Jag behöver en person som kan få ur tummen ur mitt arsle så att jag gör något...

min tv står på, just som jag tittar till så är det en scen då Big Ben i London exploderar... det såg verkligen verkligt ut...
Jag kan lova att det är mäktigt att stå och kolla på den stora byggnaden i real-life!
  -  Jag kanske inte ser så road ut!!!




Kommer jag någonsin få ett svar?

Kommentarer
Postat av: Tezzi

Ja det är tungt ibland, vet att du förstår hur det känns =/ Men det är bara att fortsätta kämpa på, man kan inte göra så mycket annat.



Saknar dig massor gumman!

Love ya!

2009-03-06 @ 00:07:00
URL: http://zolyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0