da studio

tillbringade kvällen hos micke igår, för att fortsätta med min låt som jag håller på att spela in. Jag tror inte att någon av oss två var så speciellt sugna att hålla på i studion, den ena var bakis och den andra rätt trött - hör och bli häpna, det var inte jag som var bakis :) allt resulterade i två öl var, och två verser... sen orkade vi inte mer.
just nu känns det inte bra, tycker att det låter skit när jag sjunger, men tezzi lugnade ner mig genom att säga att det kan låta så när det är omixat och så... hon bör ju liksom veta sånt när hon har mer erfarenhet av att sjunga i studio än vad jag har.
jag hoppas att resultatet blir bra.
Micke vill att jag ska gå till en sångpedagog för att han säger att jag har en fantastisk grundröst som måste utvecklas, det är väl bara att ta in, han som har öron för sånt måste mena det. jag måste bara lära mig att ta till mig positiva saker som sägs om mig. Han vill även att jag ska börja skriva eget material för att sen kunna jobba med mig.
Hopp, hur lätt är inte det då?? Som min kära vän sa till mig imorse, så har jag en hel del "material" som man kan använda till att skriva låtar, men jag kan ju inte ens spela guitarr... hur går det då?

joo, vad är en bal på slottet, liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0