The Twilight Saga

Jag ser på flera håll att folk frågar sig om Twilight saga. vissa blir helt besatta av den, vissa avskyr den.
jag tycker om den, jag tycker om själva komceptet och att kärlek faktiskt existerar i våran värld. visseligen inte i min men i filmernas värld kan allt hända :) jag skulle vilja vara Bella, fast samtidigt, jag skulle inte kunna vara så Cool som hon, inte heller om man fick välja mellan en vampyr eller ett muskelberg (het som fan)
jag och empo delar iaf intresset av Twilight.

se den, om ni inte redan har gjort det.
jag lovar, ni blir inte besvikna, men bryr er inte om ewa o jon, som somnade under filmen, de var bara trötta :) haha.



Edward, Jacob och Bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0