last day, tomorrow

Sista dagen imorn, gött!

Denna afton hängde jag med Sanda, Karin och Emelie på gympa, ska dock säga att jag är inte nån människa som rör på mig på det viset. Det har alltid varit fotboll i mitt liv men ikväll hittade jag muskler som jag inte trodde jag hade. haha, ja jävlar vilket träningsvärk jag har! det var intressant att röra på det sättet som vi gjorde... men kominationen med både ben och armar i takt med musiken var ju en klass för sig. Jag såg rätt rolig ut, otakt och när alla gick höger så gick jag vänster... Hur svårt, tänker nog alla men om man frågar mig så är det sjukt svårt.
Nu har tjejerna fått mig att köpa träningskort, vilket är jätte bra, då får jag tummen ur arslet och göra nåt. Jag måste verkligen börja röra på mig.

hanbollen har börjat, fan att TVn är trasig, vill ju se när Världens Bästa Kantspelare spelar... Och vem är denna kantspelare? jo, ingen mindre än JOHAN PETTERSSON! (ett plus i kanten, han är vänsterhänt!!)
   




"Vi tänker sällan på vad vi har, men alltid på vad vi saknar."

Kommentarer
Postat av: Natalie

Gött Sophie!! äntligen har jag en boxningspartner
*överlycklig*!! kram.

2008-01-18 @ 00:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0