Breakdance

Det känns som att vi är den enda nollningsgruppen som håller kontakten och har lite återträffar titt som tätt...?!

Denna afton var det Masses tur att få besök av oss underbara människor, till dagens ära hade Mona piffat upp det hela med att alla fick en varsin uppgift under kvällen som skulle upprepas i olika sammanhang. Min var att säga nästan hela tiden att jag var så ledsen över att Strippstången på Arena var borta. Alla vet för övrigt att jag verkligen hatar denna stång! Men jag som är en sån naturbegåvning i skådespeleri klarade av min uppgift, ingen anade något! är jag inte bra?!

Vad är det för fel på människor som dricker för mycket? Hatar fulla tjejer... okej, "Been there, Done that" men snälla, man vet väl dock hur man beter sig? Hade första parkett på kvällens cat fight, vet inte va de bråkade om, men de två tjejerna var hur pinsamma som helst. Ett gott skratt förlänger livet, som man snyggt säger! Hon gick dock hem med en sprucken läpp... Sen tycker jag inte om folk som inte han hålla hårt i sina öl- och ciderflaskor... Fick en flaska slängd på smalbenet, Jävlar va ont det gjorde, som att få en spark under en fotbollstäning då man inte har benskydd. Nu har jag en bula på smalbenet, mycket skönt....


halloween fest på campus imorn...
Preiszan fest dagen efter...
Mella och Sofie hela helgen!

Kommentarer
Postat av: Bäck

Mycket trevligt kväll du sophie : )

2007-11-02 @ 18:50:27
URL: http://erikabck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0