och här kommer alla känslorna på en och samma gång...

sen i söndags har jag haft vårkänslor. allt började då på söndagen solen sken rakt in i min lägenhet och det var relativt varmt ute, jag öppnade fönstret lite och kunde höra fåglarna kvittra, det var verkligen himmelskt. Sen dess har det hållt i sig. Var på promenad med Matti idag, först så lunchade vi sen gick vi en lång promenad, vi stannade till vid en bänk (där vi hade brännboll under nollningen) och satt och kollade ut över vattnet (vet inte om det är en å eller en sjö som rinner där) och det var så härligt. Jag kunde sitta i timmar, men vi gick efter ett tag...

En sammanfattning av BUS-kursen hittills, mycket intressant faktiskt. Det handlar just nu om hur skolorna såg ut förr, typ 1800-talet och om utvecklingen tills idag. Har även hamnat i en bra klass, vi har mycket skoj tillsammans. På redovisningen senast satt vi mest och skrattade, det kändes att vi kom närmare varandra och allt lättades upp. Det är lite halvjobbigt att hela tiden komma till en ny klass med nya människor.

I 3 veckor nu framöver så har jag sambo!


"what happened to miss-no-longer-afraid?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0